1.
Definirea scopului si a viziunii sitului
- Care este scopul sitului?
- Care sunt obiectivele care trebuie sa le indeplineasca websitul?
2.
Dezvoltarea obiectivelor sitului
- Cum ati defini un site de succes pentru organizatia dumneavoastra?
- Cm arata un site de succes? Cum identificati cand sunteti de succes?
- Cum descrieti situl? Din punct de vedere al utilizatorului? Din punct de vedere al organizatiei?
3.
Definirea audientei si a obiectivelor
- Cine sunt utilizatorii sitului ? (impartiti pe categorii )
- Cum ii descriem pe utilizatori (ani varsta, sex, educatie, etc. )
- Cum vor ajunge ei pe site ? (nevoi, interese, scopuri )
- Unde si cum vor accesa ei situl (de la servici, de acasa, etc. )
- Cum vor accesa situl ? (de la ce computer, pe ce rezolutie, ce viteza de internet, etc.)
4.
Analiza si prioritizarea actiunilor pe site
- Ce vor face utilizatorii pe site? (ce actiuni vor intreprinde, cum trebuie acestea facute sa fie cat mai la indemana si ordonate dupa diverse criterii)
- Care din actiunile facute de utilizatori sunt CRITICE ca ei sa fie multumiti?
- Asemenea pentru actiunile IMPORTANTE, FRECVENTE sau VULNERABILE
- Care din actiuni sunt CRITICE pentru succesul organizatiei?
- Cat de des vor frecventa utilizatorii situl?
- Ce ii va convinge sa se intoarca?
5.
Determinarea obiectivelor masurabile prin usability
- Care din sarcini pot fi indeplinite usor, cu minim de eroare ( Eficienta)
- Care din sarcini pot fi indeplinite repde si eficient ? ( Eficacitate )
- Care este nivelul de multumire dupa inchiderea sitului ( Multumire )
6.
Preferinte. Cerinte. Asteptari.
- Care e viziunea proprie in ce ar trebui sa faca situl ? Descrierea proiectului initial. Ce ar trebui sa includa proiectul?
- Desemnarea pesoanelor de decizie in proiect si a fluxurilor.
- Exista constrangeri privind proiectul (culori, layout, altele). Exista modele de urmat?
- Care e atitudinea sitului, atributele care il definesc si care e caracteristica principala?
7.
Necesitati. Resurse. Traininguri
- Studierea nivelului de accesibilitate (exista, la ce nivel, instrumente deja folosite sau testate )
- Determinarea resurselor umane actuale destinate sitului: autori, copywriteri, designeri, webmasteri
- Identificarea deprtamentului de marketing si a Mixurilor
8.
Tehnic
- Necesitatile tehnice (servere, domenii, servicii)
- Necesitatile de dinamica (este situl dinamic, modul de constructie si actualizare a paginilor)
- Monitorizare
- Analiza SEO
eof
Inapoi la SEO eXtend Serv