Pagina Scop website

Pagina privind scop website necesara in procesul de auditare al proiectului online. 

 

1. Definirea scopului si a viziunii sitului

 

- Care este scopul sitului?

- Care sunt obiectivele care trebuie sa le indeplineasca websitul?

 

 

2. Dezvoltarea obiectivelor sitului

 

- Cum ati defini un site de succes pentru organizatia dumneavoastra?

- Cm arata un site de succes? Cum identificati cand sunteti de succes?

- Cum descrieti situl? Din punct de vedere al utilizatorului? Din punct de vedere al organizatiei?

 

 

3. Definirea audientei si a obiectivelor

 

- Cine sunt utilizatorii sitului ? (impartiti pe categorii )

- Cum ii descriem pe utilizatori (ani varsta, sex, educatie, etc. )

- Cum vor ajunge ei pe site ? (nevoi, interese, scopuri )

- Unde si cum vor accesa ei situl (de la servici, de acasa, etc. )

- Cum vor accesa situl ? (de la ce computer, pe ce rezolutie, ce viteza de internet, etc.)

 

4. Analiza si prioritizarea actiunilor pe site

 

- Ce vor face utilizatorii pe site? (ce actiuni vor intreprinde, cum trebuie acestea facute sa fie cat mai la indemana si ordonate dupa diverse criterii)

- Care din actiunile facute de utilizatori sunt CRITICE ca ei sa fie multumiti?

- Asemenea pentru actiunile IMPORTANTE, FRECVENTE sau VULNERABILE

- Care din actiuni sunt CRITICE pentru succesul organizatiei?

- Cat de des vor frecventa utilizatorii situl?

- Ce ii va convinge sa se intoarca?

 

5. Determinarea obiectivelor masurabile prin usability

 

- Care din sarcini pot fi indeplinite usor, cu minim de eroare ( Eficienta)

- Care din sarcini pot fi indeplinite repde si eficient ? ( Eficacitate )

- Care este nivelul de multumire dupa inchiderea sitului ( Multumire )

 

6. Preferinte. Cerinte. Asteptari.

- Care e viziunea proprie in ce ar trebui sa faca situl ? Descrierea proiectului initial. Ce ar trebui sa includa proiectul?

- Desemnarea pesoanelor de decizie in proiect si a fluxurilor.

- Exista constrangeri privind proiectul (culori, layout, altele). Exista modele de urmat?

- Care e atitudinea sitului, atributele care il definesc si care e caracteristica principala?

 

7. Necesitati. Resurse. Traininguri

 

- Studierea nivelului de accesibilitate (exista, la ce nivel, instrumente deja folosite sau testate )

- Determinarea resurselor umane actuale destinate sitului: autori, copywriteri, designeri, webmasteri

- Identificarea deprtamentului de marketing si a Mixurilor

 

 

8. Tehnic

 

- Necesitatile tehnice (servere, domenii, servicii)

- Necesitatile de dinamica (este situl dinamic, modul de constructie si actualizare a paginilor)

- Monitorizare

- Analiza SEO

 

eof

 

Inapoi la SEO eXtend Serv