Pagina privind scop website necesara in procesul de auditare al proiectului online pentru a clarifica rolul sau in mediul online.
- Definirea scopului si a viziunii sitului
– Care este scopul sitului?
– Care sunt obiectivele care trebuie sa le indeplineasca websitul?
- Dezvoltarea obiectivelor sitului
– Cum ati defini un site de succes pentru organizatia dumneavoastra?
– Cm arata un site de succes? Cum identificati cand sunteti de succes?
– Cum descrieti situl? Din punct de vedere al utilizatorului? Din punct de vedere al organizatiei?
- Definirea audientei si a obiectivelor
– Cine sunt utilizatorii sitului ? (impartiti pe categorii )
– Cum ii descriem pe utilizatori (ani varsta, sex, educatie, etc. )
– Cum vor ajunge ei pe site ? (nevoi, interese, scopuri )
– Unde si cum vor accesa ei situl (de la servici, de acasa, etc. )
– Cum vor accesa situl ? (de la ce computer, pe ce rezolutie, ce viteza de internet, etc.)
- Analiza si prioritizarea actiunilor pe site
– Ce vor face utilizatorii pe site? (ce actiuni vor intreprinde, cum trebuie acestea facute sa fie cat mai la indemana si ordonate dupa diverse criterii)
– Care din actiunile facute de utilizatori sunt CRITICE ca ei sa fie multumiti?
– Asemenea pentru actiunile IMPORTANTE, FRECVENTE sau VULNERABILE
– Care din actiuni sunt CRITICE pentru succesul organizatiei?
– Cat de des vor frecventa utilizatorii situl?
– Ce ii va convinge sa se intoarca?
- Determinarea obiectivelor masurabile prin usability
– Care din sarcini pot fi indeplinite usor, cu minim de eroare ( Eficienta)
– Care din sarcini pot fi indeplinite repde si eficient ? ( Eficacitate )
– Care este nivelul de multumire dupa inchiderea sitului ( Multumire )
- Preferinte. Cerinte. Asteptari.
– Care e viziunea proprie in ce ar trebui sa faca situl ? Descrierea proiectului initial. Ce ar trebui sa includa proiectul?
– Desemnarea pesoanelor de decizie in proiect si a fluxurilor.
– Exista constrangeri privind proiectul (culori, layout, altele). Exista modele de urmat?
– Care e atitudinea sitului, atributele care il definesc si care e caracteristica principala?
- Necesitati. Resurse. Traininguri
– Studierea nivelului de accesibilitate (exista, la ce nivel, instrumente deja folosite sau testate )
– Determinarea resurselor umane actuale destinate sitului: autori, copywriteri, designeri, webmasteri
– Identificarea deprtamentului de marketing si a Mixurilor
- Tehnic
– Necesitatile tehnice (servere, domenii, servicii)
– Necesitatile de dinamica (este situl dinamic, modul de constructie si actualizare a paginilor)
– Monitorizare
– Analiza SEO
Raspunsurile se trimit la SEO eXtend Serv