Pagina privind scop website necesara in procesul de auditare al proiectului online pentru a clarifica rolul sau in mediul online.

 

  1. Definirea scopului si a viziunii sitului

– Care este scopul sitului?

– Care sunt obiectivele care trebuie sa le indeplineasca websitul?

 

  1. Dezvoltarea obiectivelor sitului

 

– Cum ati defini un site de succes pentru organizatia dumneavoastra?

– Cm arata un site de succes? Cum identificati cand sunteti de succes?

– Cum descrieti situl? Din punct de vedere al utilizatorului? Din punct de vedere al organizatiei?

 

  1. Definirea audientei si a obiectivelor

 

– Cine sunt utilizatorii sitului ? (impartiti pe categorii )

– Cum ii descriem pe utilizatori (ani varsta, sex, educatie, etc. )

– Cum vor ajunge ei pe site ? (nevoi, interese, scopuri )

– Unde si cum vor accesa ei situl (de la servici, de acasa, etc. )

– Cum vor accesa situl ? (de la ce computer, pe ce rezolutie, ce viteza de internet, etc.)

 

  1. Analiza si prioritizarea actiunilor pe site

 

– Ce vor face utilizatorii pe site? (ce actiuni vor intreprinde, cum trebuie acestea facute sa fie cat mai la indemana si ordonate dupa diverse criterii)

– Care din actiunile facute de utilizatori sunt CRITICE ca ei sa fie multumiti?

– Asemenea pentru actiunile IMPORTANTE, FRECVENTE sau VULNERABILE

– Care din actiuni sunt CRITICE pentru succesul organizatiei?

– Cat de des vor frecventa utilizatorii situl?

– Ce ii va convinge sa se intoarca?

 

  1. Determinarea obiectivelor masurabile prin usability

 

– Care din sarcini pot fi indeplinite usor, cu minim de eroare ( Eficienta)

– Care din sarcini pot fi indeplinite repde si eficient ? ( Eficacitate )

– Care este nivelul de multumire dupa inchiderea sitului ( Multumire )

 

  1. Preferinte. Cerinte. Asteptari.

– Care e viziunea proprie in ce ar trebui sa faca situl ? Descrierea proiectului initial. Ce ar trebui sa includa proiectul?

– Desemnarea pesoanelor de decizie in proiect si a fluxurilor.

– Exista constrangeri privind proiectul (culori, layout, altele). Exista modele de urmat?

– Care e atitudinea sitului, atributele care il definesc si care e caracteristica principala?

 

  1. Necesitati. Resurse. Traininguri

– Studierea nivelului de accesibilitate (exista, la ce nivel, instrumente deja folosite sau testate )

– Determinarea resurselor umane actuale destinate sitului: autori, copywriteri, designeri, webmasteri

– Identificarea deprtamentului de marketing si a Mixurilor

 

  1. Tehnic

– Necesitatile tehnice (servere, domenii, servicii)

– Necesitatile de dinamica (este situl dinamic, modul de constructie si actualizare a paginilor)

– Monitorizare

– Analiza SEO

 

Raspunsurile se trimit la SEO eXtend Serv